2014. június 6., péntek

.:Admin 2.:.

Sziasztok!c:
Tudom,kicsit megvagyok csúszva a részekkel,mivel itt az évvégi hajtás és javítás meg blábláblá...Szóval az ősök kitalálták,hogy míg nem javítok,sokkal ritkábban gépezhetek,így nincs időm írni.
Már elkezdtem az új részt (felével megvagyok),és ha minden jól megy,holnapra már fel is kerül. ☻

Nekem úgy tűnik,hogy az elején eléggé elrontottam,mivel túl rövid részeket írtam,nagy betűvel és nem sok mondanivalóval.Mostmár hosszabb részeket,kicsi betűvel és több mondanivalóval,na meg persze gif-ekkel díszítem a részeket. c:

Egyébként a blog értekében mostmár többet olvasok,hogy a szókincsem tovább bővüljön,hogy még érdekesebb legyen az írásom.Nos,remélem jó úton járok. ☻

Szóval az új rész holnapra várható.Addig is kukkintsatok be az új design blogomba :
Katt -->IDE<-- .Nos,nem a legjobb,de igyekszem ebben is fejlődni. ^-^

Előre is jó olvasást kívánok a következő részhez.c:

Andreea S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése